Google Ads Hirdetések

Sokan sokféle terméket, szolgáltatást hirdetnek a Google-ben. A fő kérdés az, hogy vajon a te terméked jelen van-e és ha igen, akkor a te hirdetésedre kattintanak-e vagy a versenytársaidéra!

Hol jelennek meg a hirdetések?

A hirdetések az organikus (nem fizetett) találatok felett és alatt jelennek meg

Milyen formában jelenhetnek meg a hirdetések?

A hirdetések megjelenhetnek szöveges és képes formában is. A Google keresőjében csak szövegesen, a partner hálózatokon szöveges és képes formában is.

Hogy lehet ROSSZUL csinálni?

A válasz egyszerű: nagyon könnyen! Rossz beállításokkal, rossz időzítésekkel, rossz hirdetésszöveggel. Vagy nem akkor, vagy nem azoknak, vagy nem úgy jelennek meg a hirdetések, ahogy szeretnéd. Ilyenkor sokszor a rendszert hibáztatják, pedig a hibát nem ott kell keresni.

Hogy lehet JÓL csinálni?

  1. Megfelelő kulcsszavak kiválasztásával – elegendő, de nem túl sok kifejezés, amire szeretnénk megjelenni
  2. Konverzióméréssel – ahhoz, hogy lássuk, valóban mennyit termel nekünk a Google Ads
  3. Témakörök szerinti bontással – különválasztani az elkülönülő kulcsszavakat, nem pedig egy csoportba “bedobálni”
  4. Olyan szövegek írásával, amire kattintva az érdeklődők azt kapják, amit a szöveg sugall nekik

Ez csak néhány a számtalan dolog közül, amikre egy jó hirdető odafigyel. Természetesen nincs mindenkinek ideje, türelme, kapacitása, hogy a hirdetésekkel foglalkozzon!

AJÁNLATOT KÉREK

Mit lehet ilyenkor tenni?

Ha úgy gondolod, hogy kiszervezni a hirdetések kezelését drága mulatság, akkor gondolj arra, hogy rosszul hirdetni milyen drága! Ha az OMAHA-t választod, mi ezeket adjuk neked, hogy megkönnyítsük munkád és eredményessé tegyük hirdetéseid:

  • naprakész, magas fokú szakmai tudás, 2010 óta ezzel foglalkozunk
  • a Google Ads teljes eszköztárát használjuk, a havidíjban minden szolgáltatás benne van
  • rendszeres jelentés és értékelés a fiók teljesítményéről
  • konzultációs lehetőség telefonon és személyesen
  • folyamatos fiók felügyelet
  • teljes hozzáférés a hirdetési fiókhoz – mi nem trükközünk, nem rejtünk el semmit a megrendelő szeme elől.

Tájékoztató árak 2018

Cégünk alanyi áfamentes, így áraink nettó árak, nem terheli őket a 27%-os ÁFA! 

VILLÁMSTART (új)

Ha 1 héten belül már hirdetnél, válaszd a VILLÁMSTART opciót! A fiókfelépítési díj így 30%-kal magasabb, de 5 munkanapon belül elindulnak hirdetéseid.

ALAP

Tervezett havi költésed:

30 – 60 000 Ft között

Havi hirdetéskezelési díj:
30 000 Ft
Fiókfelépítési díj
(EGYSZERI DÍJ):
50 000 Ft
EXTRA

Tervezett havi költésed:

60 – 250 000 Ft között

Havi hirdetéskezelési díj:
45 000 Ft
Fiókfelépítési díj
(EGYSZERI DÍJ):
90 000 Ft
SZUPER

Tervezett havi költésed:

250 – 500 000 Ft között

Havi hirdetéskezelési díj:
75 000 Ft
Fiókfelépítési díj
(EGYSZERI DÍJ):
150 000 Ft
EGYEDI

Tervezett havi költésed:

500 000 Ft felett

Havi hirdetéskezelési díj:
Kérj ajánlatot!
Fiókfelépítési díj
(EGYSZERI DÍJ):
Kérj ajánlatot!

*TIPP: Ha megrendeled hirdetéskezelési szolgáltatásunkat, a kapcsolódó konzultáció INGYENES!

MIT TARTALMAZ A SZOLGÁLTATÁS?
✔ Konverziómérés – Hogy lásd, mennyire éri meg.
✔ Megjelenés a releváns keresésekre – Hogy csak annak jelenj meg, akinek kell.
✔ Hirdetések állandó optimalizálása – Hogy mindig a legjobb teljesítménnyel hirdess.
✔ Szöveges, képes és videós tartalom – igény szerint – Hogy mindenhol elérd potenciális ügyfeleid.
✔ Korábbi látogatók visszacélzása – Hogy mindenkit vásárlásra bírhass.
✔ Területi és időbeli megjelenés optimalizálása
✔ Eszköz szintű optimalizálás (asztali, mobil eszközök)
✔ Megjelenés az adott téma iránt érdeklődőknek
✔ Felesleges megjelenések kiszűrése
✔ Havi átfogó riport készítése
✔ Szezonális személyes konzultáció


Ha szeretnél árajánlatot kérni Google Ads hirdetéskezelésre, az alábbi űrlap kitöltésével teheted meg. Az ajánlatkérés teljesen kötelezettségmentes és csak 1 perc kitölteni.

Az űrlap kitöltése után 1 munkanapon belül jelentkezünk, hogy megbeszéljük a további részleteket.

GOOGLE ADS AJÁNLATKÉRÉS
15.000 FT KUPON AJÁNDÉKBA

Top