Miért használd a Google Ads hirdetéseket? – 3. rész

Rugalmasan

Előzőleg elmondtam, mennyire népszerű és költséghatékony hirdetési rendszer a Google Ads. Utolsó, témához kapcsolódó bejegyzésemben a rendszer további előnyös részleteire szeretném felhívni a figyelmet.

Nem megy weboldal? Elutazol nyaralni, és nincs, aki a vigye az üzletet? Semmi gond, az Ads bármikor leállítható, beidőzíthető, hogy feleslegesen egy fillért se költs. Hirdetési fiókod költségkerete is szabadon állítható bármelyik pillanatban.

Fontos tehát tudni, hogy ha Google hirdetéseket futtatunk, akkor a beállításoknál nagy szabadságunk van. Nyilván a Google-nek sem érdeke, hogy elégedetlen ügyfelei legyenek, akik bosszúsak, hogy ha egyszer elindult a hirdetés, akkor ez van. Egy plakát esetén ugyebár nincs más, kiteszik és kint van. Igaz, azt előre ki is fizeti az ember. Az Ads viszont felkínálja ezt a rugalmasságot. Ha bármi olyan ok van, ami miatt nem akarunk hirdetni, akkor vagy manuálisan, vagy időzítve beállítható, hogy mikor ne jelenjünk meg. Ez lehet egy felújítás a boltban, vagy egy nyaralás, amikor a személyes jelenlét hiánya akadályozza a munkavégzést, vagy szimplán csak egy hétvége, amikor vagy nem akarunk telefont felvenni, vagy úgy gondoljuk (sokszor rosszul), hogy a célközönségünk ilyenkor mással foglalkozik.

Ahogy az időpontot, úgy szinte minden mást is szabadon állíthatunk. A maximális árat, amennyit egy kattintásért megadunk. Azt a költséget, amennyiért maximum szeretnénk egy vevőt, megrendelőt, feliratkozót, vagy érdeklődőt szerezni. Ha nincs jó mobiloldalunk, akkor nullázhatjuk a mobil megjelenést. És még számtalan más tényező segít a tökéletes testre- illetve cégre szabásban.

Sok szempontot fel lehetne még sorsolni, ami előnyt jelent más hirdetési formákhoz képest, de ami késik, az nem múlik. Több különálló és sorozat formájában íródott bejegyzés fog még az Ads nyújtotta lehetőségekről és a legjobb praktikákról szólni. Figyeljétek az Adbook Marketing Facebook oldalát és a blogot! 🙂

Top