4 tipp, a hatékony Google Display Hálózati hirdetésekhez

Ugye hiszel a teljes értékesítési tölcsér hasznosságában?

És ugye tudod, hogy az emberek csak akkor keresnek rád, ha tudják, hogy létezel.

Ha mindkét kérdésre igennel válaszoltál, akkor biztos te is látod a display hirdetések erejét és akkor ez a bejegyzés neked fog szólni.

Akár meglévő, akár új display kampányról beszélünk, sok apróság lehet, amitől az sikeres vagy épp sikertelen lesz.

  1. Ne csak weboldalakban gondolkozz

A legtöbb hirdető úgy véli, hogy a display hálózat csak weboldalakon megjelenő hirdetésekből áll, pedig ez (már) korántsem így igaz. Hirdetéseink ugyanis megjelenhetnek akár Youtube-csatornákon, videókon, releváns alkalmazásokban és alkalmazáskategóriákban is. Ezzel nagyban bővíthetővé vált azon mikro-momentumok köre, ahol el tudod érni potenciális vevőidet.

  1. Kulcsszavas célzás – többféle módon is működhet

A keresőben megjelenő hirdetésekkel ellentétben display hálózaton jobban érdemes átgondolni, hogyan célzunk az általunk jónak vélt kulcsszavakkal.

A képen látható Audience (Közönség) opció, a Google által ajánlott verzió, ami a rendszer új irányvonalába illeszkedik. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy olyan oldalakon, videókon és alkalmazásokon is megjelenhet hirdetésünk, amelyek valamilyen formában kapcsolódnak az általunk felvett kulcsszavakhoz. Ez már a célzás egy új formája, amit Custom Intent Audience-nek hívunk és a Google javasolja is ennek használatát.

A Content (kontextus) opció, a hagyományos választási lehetőség, ahol a Google figyeli az oldalak szövegét, a linkeket és az oldalak felépítését, hogy megtalálja az általunk felvett kulcsszavakkal legjobban célozható közönséget.

Hogy kinek melyik a jó, az tesztelés kérdése.

  1. A Google segít a közönségek összeállításában

Létrehoztál már rengeteg közönséget, ilyet is, olyat is, de még mindig úgy érzed, valami felett elsiklottál? A Google segít a bajban. Az Ideas (Ötletek) fülre kattintva a rendszer a remarketing listáid, a keresőkampányaid és még sok egyéb összetevő alapján egyéni közönségeket javasol neked. Használat előtt megnézheted, milyen kulcsszavakat válogatott összes a rendszer, hogy lásd, illeszkednek-e a te kampányodba vagy sem.

  1. Kizárható mobil alkalmazások

2018-ban a Google megszüntette a nem-közbeiktatott mobilalkalmazások kizárásának lehetőségét. Ehelyett most egy átláthatóbb, bár hosszadalmasabb procedúra szükséges ahhoz, hogy minden mobilalkalmazást ki tudjunk szűrni (ha akarunk). Viszont megvan annak is a lehetősége, hogy kategóriánként kiválaszthassuk, milyen témájú applikációkban engedélyezzük és melyekben tiltjuk hirdetéseink megjelenését.

A lényeg tehát, hogy a display hirdetések sokat segíthetnek nekünk a vásárlói folyamat feltérképezésében és lefedésében, szóval ne féljünk használni őket!


Nincs időd/kedved arra, hogy még a hirdetéseket is te kezeld?
Ha nem szeretnél sok pénzt feleslegesen elkölteni hirdetésekre, helyette inkább céged fejlesztenéd, és új vevőket szereznél, mi segítünk neked!
Google Ads (AdWords) és Facebook kampányok teljes körű menedzselését vállaljuk, ráadásul rendszerben gondolkodva.
ÉRDEKEL

Top