A Facebook jelenlét kifejezetten fontos dolog. Saját Facebook oldallal, posztok tömkelegével segíthetjük eladásainkat, generálhatunk lead-eket és szerezhetünk lojális vevőket. A hirdetések azonban mára megkerülhetetlenné váltak, de szerencsére rengeteg lehetőségünk van, hogy a megfelelő helyen a megfelelő közönségnek jelentessük meg hirdetéseinket.
Hol jelennek meg a hirdetések?
Hirdetéseink megjelenhetnek a hírfolyamban, jobb oldalt, számítógépen és mobilon és akár Instagramon is!
Milyen formában jelenhetnek meg a hirdetések?
Egy képes, sok képes, videós, katalógusos, és még számtalan megjelenési lehetőséget biztosít a Facebook, hogy a lehető legváltozatosabban érjük el potenciális vevőinket.
Hogy lehet ROSSZUL csinálni?
A Google hirdetésekhez hasonlóan, a Facebook hirdetéseket is könnyű rosszul csinálni. A rendszer nagy előnye, hogy igazán testre szabható. Ennek az előnynek az elmulasztása rengeteg felesleges költséggel és idővel jár.
Hogy lehet JÓL csinálni?
- Megfelelő célközönségek kiválasztásával – hogy azok lássák, akiket érdekelhet
- Konverziós pixel beállításával – hogy a számhalmaznak legyen értelme és eredménye is
- A szerteágazó hirdetési lehetőségek összehangolt használatával
- Vevőcsalogató kreatívok létrehozásával
Ez csak néhány a számtalan dolog közül, amikre egy jó hirdető odafigyel. Természetesen nincs mindenkinek ideje, türelme, kapacitása, hogy a hirdetésekkel foglalkozzon!
Mit lehet ilyenkor tenni?
Ha úgy gondolod, hogy kiszervezni a hirdetések kezelését drága mulatság, akkor gondolj arra, hogy rosszul hirdetni milyen drága! Ha az Omahát választod, mi ezeket adjuk, hogy megkönnyítsük munkád és eredményessé tegyük hirdetéseid:
- naprakész, magas fokú szakmai tudás, 2010 óta ezzel foglalkozunk
- a Facebook teljes eszköztárát használjuk, a havidíjban minden szolgáltatás benne van
- rendszeres jelentés és értékelés a fiók teljesítményéről
- konzultációs lehetőség telefonon és személyesen
- folyamatos fiók felügyelet
- teljes hozzáférés a hirdetési fiókhoz – mi nem trükközünk, nem rejtünk el semmit a megrendelő szeme elől.
Tájékoztató árak 2024
Cégünk alanyi áfamentes, így áraink nettó árak, nem terheli őket a 27%-os ÁFA!
VILLÁMSTART Ha 1 héten belül már hirdetnél, válaszd a VILLÁMSTART opciót! A fiókfelépítési díj így 50%-kal magasabb, de 5 munkanapon belül elindulnak hirdetéseid. |
---|
ALAP |
Tervezett havi költésed: 100 – 200 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 55 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 70 000 Ft |
EXTRA |
Tervezett havi költésed: 200 – 400 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 75 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 90 000 Ft |
SZUPER |
Tervezett havi költésed: 400 – 600 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 95 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 110 000 Ft |
EGYEDI |
Tervezett havi költésed: 600 000 Ft felett |
Havi hirdetéskezelési díj: *egyedi ár* |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): *egyedi ár* |
Tervezett havi költésed:
500 000 Ft felett
MIT TARTALMAZ A SZOLGÁLTATÁS?
Konverziómérés – Hogy lásd, mennyire éri meg.
Hirdetések állandó optimalizálása – Hogy mindig a legjobb teljesítménnyel hirdess.
Szöveges, képes és videós tartalom – igény szerint – Hogy mindenhol elérd potenciális ügyfeleid.
Korábbi látogatók visszacélzása – Hogy mindenkit vásárlásra bírhass.
Területi és időbeli megjelenés optimalizálása
Eszköz szintű optimalizálás (asztali, mobil eszközök)
Megjelenés az adott téma iránt érdeklődőknek
Havi átfogó riport készítése
Szezonális személyes konzultáció
Ha szeretnél árajánlatot kérni Facebook hirdetéskezelésre, az alábbi űrlap kitöltésével teheted meg. Az ajánlatkérés teljesen kötelezettségmentes és csak 1 perc kitölteni.
Az űrlap kitöltése után 1 munkanapon belül jelentkezünk, hogy megbeszéljük a további részleteket.