Sokan sokféle terméket, szolgáltatást hirdetnek a Google-ben. A fő kérdés az, hogy vajon a te terméked jelen van-e és ha igen, akkor a te hirdetésedre kattintanak-e vagy a versenytársaidéra!
Hol jelennek meg a hirdetések?
A hirdetések az organikus (nem fizetett) találatok felett és alatt jelennek meg, valamint a Gmail, Youtube és partneroldalak felületein.
Milyen formában jelenhetnek meg a hirdetések?
A hirdetések megjelenhetnek szöveges és képes formában is. A Google keresőjében korábban csak szövegesen, de ma már többféle képes formában is, a partner hálózatokon szöveges, képes és videós formában is.
Hogy lehet ROSSZUL csinálni?
A válasz egyszerű: nagyon könnyen! Rossz beállításokkal, rossz időzítésekkel, rossz hirdetésszöveggel. Vagy nem akkor, vagy nem azoknak, vagy nem úgy jelennek meg a hirdetések, ahogy szeretnéd. Ilyenkor sokszor a rendszert hibáztatják, pedig a hibát nem ott kell keresni.
Hogy lehet JÓL csinálni?
- Megfelelő kulcsszavak kiválasztásával – elegendő, de nem túl sok kifejezés, amire szeretnénk megjelenni
- Konverzióméréssel – ahhoz, hogy lássuk, valóban mennyit termel nekünk a Google Ads
- Témakörök szerinti bontással – különválasztani az elkülönülő kulcsszavakat, nem pedig egy csoportba “bedobálni”
- Olyan szövegek írásával, amire kattintva az érdeklődők azt kapják, amit a szöveg sugall nekik
- A legújabb hirdetési lehetőségek használatával
Ez csak néhány a számtalan dolog közül, amikre egy jó hirdető odafigyel. Természetesen nincs mindenkinek ideje, türelme, kapacitása, hogy a hirdetésekkel foglalkozzon!
Mit lehet ilyenkor tenni?
Ha úgy gondolod, hogy kiszervezni a hirdetések kezelését drága mulatság, akkor gondolj arra, hogy rosszul hirdetni milyen drága! Ha az OMAHA-t választod, mi ezeket adjuk neked, hogy megkönnyítsük munkád és eredményessé tegyük hirdetéseid:
- naprakész, magas fokú szakmai tudás, 2010 óta ezzel foglalkozunk
- a Google Ads teljes eszköztárát használjuk, a havidíjban minden szolgáltatás benne van
- rendszeres jelentés és értékelés a fiók teljesítményéről
- konzultációs lehetőség telefonon és személyesen
- folyamatos fiók felügyelet
- teljes hozzáférés a hirdetési fiókhoz – mi nem trükközünk, nem rejtünk el semmit a megrendelő szeme elől.
Tájékoztató árak 2024
Cégünk alanyi áfamentes, így áraink nettó árak, nem terheli őket a 27%-os ÁFA!
VILLÁMSTART Ha 1 héten belül már hirdetnél, válaszd a VILLÁMSTART opciót! A fiókfelépítési díj így 50%-kal magasabb, de 5 munkanapon belül elindulnak hirdetéseid. |
---|
ALAP |
Tervezett havi költésed: 100 – 200 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 55 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 70 000 Ft |
EXTRA |
Tervezett havi költésed: 200 – 400 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 75 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 90 000 Ft |
SZUPER |
Tervezett havi költésed: 400 – 600 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 95 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 110 000 Ft |
EGYEDI |
Tervezett havi költésed: 600 000 Ft felett |
Havi hirdetéskezelési díj: *egyedi ár* |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): *egyedi ár* |
*TIPP: Ha megrendeled hirdetéskezelési szolgáltatásunkat, a kapcsolódó konzultáció INGYENES!
MIT TARTALMAZ A SZOLGÁLTATÁS?
Konverziómérés – Hogy lásd, mennyire éri meg.
Megjelenés a releváns keresésekre – Hogy csak annak jelenj meg, akinek kell.
Hirdetések állandó optimalizálása – Hogy mindig a legjobb teljesítménnyel hirdess.
Szöveges, képes és videós tartalom – igény szerint – Hogy mindenhol elérd potenciális ügyfeleid.
Korábbi látogatók visszacélzása – Hogy mindenkit vásárlásra bírhass.
Google Analytics, Google Tag Manager használata
Új hirdetőknek akár 120 000 Ft hirdetési kupon
Területi és időbeli megjelenés optimalizálása
Eszköz szintű optimalizálás (asztali, mobil eszközök)
Megjelenés az adott téma iránt érdeklődőknek
Felesleges megjelenések kiszűrése
Havi átfogó riport készítése
Szezonális személyes konzultáció
Ha szeretnél árajánlatot kérni Google Ads hirdetéskezelésre, az alábbi űrlap kitöltésével teheted meg. Az ajánlatkérés teljesen kötelezettségmentes és csak 1 perc kitölteni.
Az űrlap kitöltése után 1 munkanapon belül jelentkezünk, hogy megbeszéljük a további részleteket.