2019 óta már Magyarországon is elérhető a Google Shopping hirdetési lehetőség. Lássuk, mi is ez, hogyan működik és milyen cégeknek nagyon ajánlott a használata!
Mi az a Google Shopping? Hosszú várakozás után kis hazánkba is megérkezett ez a szakmai körökben régóta várt hirdetésfajta. Leginkább úgy lehet felismerni, ha a Google keresőjében megjelent eredmények legtetején lévő képes-szöveges részt keressük. Ezek a termékajánlatok, amelyeket képekkel, névvel és árakkal tudunk megjeleníteni minden olyan keresésnél, ami számunkra (és a potenciális vevő számára) releváns lehet.
Ezen felül azonban Shopping hirdetések megjelenhetnek még Gmail-ben, Youtube-on, vagy a display hálózaton is, ezáltal teremtve egy teljes rendszert a minél nagyobb lefedettség érdekében.
Mire van szükség a kezdéshez?
A beállításhoz szükségünk van egy Google Merchant Center fiókra, ahol a termékeinket tudjuk menedzselni. Fontos azonban látni, hogy a siker nagyban függ az általunk kínált termékek „szépségétől”, vagyis hogy minden úgy legyen beállítva, ahogy azt a szabályok előírják. Ehhez nem árt a tapasztalat.
Ez a hirdetés egyértelműen a termékeket forgalmazó webshopoknak lett létrehozva, így ha neked ilyen webáruházad van, szinte kötelező használnod! Egyre többen használják, ezért egyre magasabbak a kattintási árak, de a hagyományos keresőhirdetések felett jelennek meg képpel, árral és leírással együtt. Csak előnyöd származhat belőle, ha időben elkezded.
Kinek nem jó a Google Shopping?
Mindenkinek, aki nem termékeket árul. Hiába vannak szolgáltatásaidhoz képek és árak is feltöltve, ez a hirdetési mód sem a szolgáltató oldalaknak, se az egyéb, termékeket nem forgalmazó oldalnak nem jól használható lehetőség..
Mire kell odafigyelni?
Az alapvető szabályrendszer betartása, követése a terméklista kialakításakor nélkülözhetetlen. A túl kicsi képek, a túl sok, vagy túl kevés szöveg, a szabályzatba ütköző termék, illetve bármilyen kötelező elem hiánya elutasításhoz vezethet. Érdemes alaposan átolvasni a követelmények listáját, hogy az idő ne értékes fejlesztői percekkel, hanem hirdetéssel és eladással teljen. Fontos folyamatosan figyelni saját termékeink változásait és azokat a hirdetésekben lekövetni, elkerülendő ezzel a hibalehetőségeket és a panaszokat. Az árösszehasonlító oldal is használják a Google Shopping hirdetéseket. Érdemes figyelni, hogy hol, milyen szinten éri meg a megjelenés, mert adott esetben az is megtörténhet, hogy akár csak időszakosan is, de egy árösszehasonlító oldalon jobb eredményeket érhetünk el. Ugyanakkor lehetőségünk van arra is, hogy saját termékein Google Shopping hirdetéseit megtiltsuk a különböző árösszehasonlító oldalaknak, ha ezt szeretnénk..
Hogyan kezdhetek el hirdetni?
Ha úgy gondolod, hogy kiszervezni a hirdetések kezelését drága mulatság, akkor gondolj arra, hogy rosszul hirdetni milyen drága! Ha az OMAHA-t választod, mi ezeket adjuk neked, hogy megkönnyítsük munkád és eredményessé tegyük hirdetéseid:
- 20% kedvezmény már induláskor a Shopping hirdetésekből származó kattintások árából (részletek az egyeztetés során)
- naprakész, magas fokú szakmai tudás, 2010 óta ezzel foglalkozunk
- a Google Ads teljes eszköztárát használjuk, a havidíjban minden szolgáltatás benne van
- rendszeres jelentés és értékelés a fiók teljesítményéről
- konzultációs lehetőség telefonon és személyesen
- folyamatos fiók felügyelet
- teljes hozzáférés a hirdetési fiókhoz – mi nem trükközünk, nem rejtünk el semmit a megrendelő szeme elől.
Tájékoztató árak 2023
Cégünk alanyi áfamentes, így áraink nettó árak, nem terheli őket a 27%-os ÁFA!
VILLÁMSTART Ha 1 héten belül már hirdetnél, válaszd a VILLÁMSTART opciót! A fiókfelépítési díj így 50%-kal magasabb, de 5 munkanapon belül elindulnak hirdetéseid. |
---|
ALAP |
Tervezett havi költésed: 100 – 200 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 50 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 70 000 Ft |
EXTRA |
Tervezett havi költésed: 200 – 400 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 70 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 90 000 Ft |
SZUPER |
Tervezett havi költésed: 400 – 600 000 Ft között |
Havi hirdetéskezelési díj: 90 000 Ft |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): 110 000 Ft |
EGYEDI |
Tervezett havi költésed: 600 000 Ft felett |
Havi hirdetéskezelési díj: *egyedi ár* |
Fiókfelépítési díj (EGYSZERI DÍJ): *egyedi ár* |
*TIPP: Ha megrendeled hirdetéskezelési szolgáltatásunkat, a kapcsolódó konzultáció INGYENES!
MIT TARTALMAZ A SZOLGÁLTATÁS?
120 000 Ft hirdetési kupon új hirdetőknek
Konverziómérés – Hogy lásd, mennyire éri meg.
Megjelenés a releváns keresésekre – Hogy csak annak jelenj meg, akinek kell.
Hirdetések állandó optimalizálása – Hogy mindig a legjobb teljesítménnyel hirdess.
Szöveges, képes és videós tartalom – igény szerint – Hogy mindenhol elérd potenciális ügyfeleid.
Korábbi látogatók visszacélzása – Hogy mindenkit vásárlásra bírhass.
Területi és időbeli megjelenés optimalizálása
Eszköz szintű optimalizálás (asztali, mobil eszközök)
Megjelenés az adott téma iránt érdeklődőknek
Felesleges megjelenések kiszűrése
Havi átfogó riport készítése
Szezonális személyes konzultáció
Ha szeretnél árajánlatot kérni Google Shopping hirdetéskezelésre, az alábbi űrlap kitöltésével teheted meg. Az ajánlatkérés teljesen kötelezettségmentes és csak 1 perc kitölteni.
Az űrlap kitöltése után 1 munkanapon belül jelentkezünk, hogy megbeszéljük a további részleteket.