Avagy mit tud egy Google Ads szakértő nyújtani cégednek?
Mikro-, kis- és középvállalkozások gyakori eszköze az online hirdetés. Természetesen mindenki szeretne minél kevesebb pénzből minél több bevételt elérni. Ebbe sokszor nem fér bele az, ha megbíznak egy külsős szakértőt, inkább megpróbálják a házon belül megoldani. Általában a cégvezető, vagy a marketinges feszül neki a munkának. Ha jobban belegondolunk, ez olyan, mintha egy cégnél elromlana a nyomtató és azt mondaná a cégvezető, hogy először megpróbálja ő megjavítani, látott ő már sok nyomtatót. Ha neki nem megy, akkor megnézi az egyik alkalmazottja. És a végén hívnak egy szerelőt, vagy szervizbe viszik. Ezzel csak azt próbáltam szemléltetni, hogy természetesen vannak olyan esetek, amikor elég egy belsős ember a probléma, feladat megoldására.
Na a Google AdWords hirdetések nem tartoznak ebbe a kategóriába.
Mi az, amivel egy AdWords-szakértő (nyomtató szerelő, gázszerelő) többet tud nyújtani neked? Íme 6 érv, ami segít megérteni!
Ismeri a rendszer felépítését, tudja, hogy mitől fog jobban teljesíteni a hirdetés (/nyomtató/kazán)
Mivel ez vállalkozásának profilja, ezért ismeri a hirdetési rendszer felépítését, tudja mikor, hova kell kattintania, hogy a leghatékonyabb megjelenés irányába terelje hirdetéseid. Épp úgy, ahogy mondjuk egy gázszerelő, aki ugyanilyen szakértelemmel javítja meg kazánod.
Ismeri a módját annak, hogyan érjen el több kattintást hirdetéseidre.
Tudja, hogy mikor szükséges mobil készülékeknél vagy éppen asztali számítógépeknél emelni egy kattintás maximum értékét. Tudja, hogy kell úgy beállítani a hirdetéseid, hogy egy adott területen belül a lehető legjobb és legjobb kattintást érje el. És tudja, hogy nem elég a kulcsszavakat, kifejezéseket „csak úgy” felvinni AdWords-be, hanem használnia kell egyezési típusokat is.
Ismeri a módját annak, hogy legyen olcsóbb a kattintás, mégis jobb a pozíció.
Tudja, hogy milyen eszközök szükségesek ahhoz, hogy minél relevánsabb hirdetésszöveg jelenjen meg, ami által olcsóbb lesz a kattintási ár. Tudja, hogy a kulcsszó-hirdetésszöveg-weboldal szentháromság kitűnő kapcsolata a legfontosabb, ha azt szeretnéd, hogy olcsóbban, jó pozícióban jelenjen meg a hirdetésed.
Ismeri a módját annak, hogyan szerezhet olyan minőségi látogatókat, akik nagyobb eséllyel vásárolnak nálad.
Ismeri és használja azokat a Google adta lehetőségeket, amik segítenek tovább bővíteni az ügyfélköröd. Használja a remarketinget, vagyis a korábbi látogatók visszaterelésének legjobb eszközét. Használja a korábban összegyűjtött email címekre történő hirdetéseket. Hirdet a Gmail-ben a Közösségi és a Promóciók fülön.
Ismeri és felméri a körülményeket, amelyek mentén folyamatosan optimalizálni tudja a hirdetések teljesítményét.
Együtt lélegzik a hirdetéseiddel, tudja, mikor fogy el a fiókból a feltöltött összeg. Tudja azt is, hogy a múltbeli adatok milyen hasznosak a fiók javításához és fel is használja azokat.
Ismeri az újdonságokat, hogy mik azok a lehetőségek, amikkel még tovább javíthatók az eredmények.
Online hirdetésekkel fekszik és kel. Mindig értesül a legújabb lehetőségekről, amik még tovább javíthatják a te hirdetésed hatékonyságát. Ha az egyik módszer nálad nem válik be, megpróbál egy másikat. Nem csügged, nem adja fel, folyamatosan törekszik a legjobb munkavégzésre.
Felsorolhatnék még más szempontokat is, amik alapján el tudod dönteni, hogy válassz-e szakértőt vagy sem, de úgy érzem ennyi pro érv elég lesz. Természetesen lehetnek sikeres hirdetéseid szakértők, ügynökségek nélkül is. Lehet, hogy te vagy az a szerencsés a millióból, akinek egyedül is első kitűnően megy. Ha így van, örülj neki! Ha úgy érzed, hogy nem biztos, hogy te vagy az, akkor gondolkozz el a lehetőségén annak, hogy bevonsz egy szakértőt is! Lehet, hogy úgy érzed a fogad húzzák, amiért még őt is ki kell fizetned, de sose feledd: egy profival hirdetni még mindig olcsóbb, mint rosszul hirdetni!
Ha szeretnél egy átfogó, de mégis lényegre törő leírást olvasni a hatékony hirdetésekről, kérd INGYENES útmutatónkat!