RSA-hirdetés – Tesztelj nagytételben!

2019-ben egy izgalmas, új eszköz jelent meg a Google Ads rendszerében, ami már a mesterséges intelligencia használatának egy ékes bizonyítéka. Segítségével sok időt takaríthatunk meg, de nézzük meg, hogy mi is ez valójában!

MI A NEVE?
Reszponzív keresőhirdetések (Responsive Search Ads – RSA)

MI IS EZ PONTOSAN?
Ennek az új típusnak a használatával teret engedhetünk a Google által fejlesztett mesterséges intelligenciának. Persze az uralmat nem veszi át, de nagyon sokat segíthet.

MIBEN SEGÍTHET?
Abban, hogy elvégzi helyettünk a hirdetések tesztelését. Elég megadni a szövegeket, amiket szeretnénk megjeleníteni az érdeklődőknek és a rendszer leteszteli, hogy kinek melyiket érdemes megjeleníteni ahhoz, hogy minél közelebb kerüljön a vásárláshoz. Nem kell tehát külön sok-sok hirdetést párhuzamosan tesztelni, elég rábízni a gépre a munkát.

JÓ EZ NEKEM?
Természetesen szükséges az odafigyelés. A szövegek megadásakor például eldönthetjük, hogy melyik szöveg hol jelenjen meg, vagy éppen, hogy hol ne. Az esettanulmányok azt mutatják, hogy A mindenképp érdemes próbát tenni ezzel az új eszközzel, úgyhogy mi is ezt javasoljuk! Tesztre fel! 🙂

Google Ads hivatalos leírását itt találod >> bit.ly/rsa-leírás

Top