Google hirdetések (Google Ads/Google AdWords)
[su_row class=””] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]
Mikor lehet szükséged a Google hirdetésekre?
[su_list icon=”icon: check”]
- ha kevés a látogató az oldalon
- ha van látogató, de kevés a vásárlás
- ha nincs pénz költségesebb marketing kampányokra
- ha a fókuszban a költséghatékony eladás áll
- ha tudod, kiket akarsz elérni
[/su_list]
[/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]
Miben verhetetlen a Google Ads hirdetési rendszer?
[su_list icon=”icon: check”]
- a legnépszerűbb kereső a világon
- csak a tényleges érdeklődőknek jelenik meg hirdetésünk
- csak a kattintásért kell fizetni, a megjelenésért nem
- mérhető eredmények azonnal
- bármikor elindítható és leállítható, tehát költségeit maximálisan kézben tarthatod
[/su_list]
[/su_column] [/su_row]
[su_button url=”/google-ads-hirdetesek” style=”stroked” background=”#2D6B8C” size=”10″]TOVÁBBI INFORMÁCIÓK[/su_button] [su_button url=”http://omaha.hu/google-hirdetesek-google-adwords/#ajanlat” style=”stroked” background=”#0F9E59″ size=”10″]AJÁNLATOT KÉREK[/su_button]
Facebook hirdetések
[su_row class=””] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]
Mikor lehet szükséged a Facebook hirdetésekre?
[su_list icon=”icon: check”]
- ha szeretnél nagy tömegeket elérni hirdetéseiddel (és ezáltal termékeiddel)
- ha úgy érzed, egyre kevesebben látják Facebook-bejegyzéseid
- ha szeretnél költséghatékonyan hirdetni
[/su_list]
[/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]
Miben verhetetlen a Facebook hirdetés?
[su_list icon=”icon: check”]
- a célközönséged már a Facebookon van
- akár kis költéssel is sok látogatóra tehetsz szert
- elképesztően sokféle módon érhetők el a potenciális vevők – akár Facebookon kívül is
[/su_list]
[/su_column] [/su_row]
[su_button url=”/facebook-hirdetesek” style=”stroked” background=”#2D6B8C” size=”10″]TOVÁBBI INFORMÁCIÓK[/su_button] [su_button url=”http://omaha.hu/facebook-hirdetesek/#ajanlat” style=”stroked” background=”#0F9E59″ size=”10″]AJÁNLATOT KÉREK[/su_button]
Konzultáció
[su_row class=””] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]
Mikor lehet szükséged konzultációra?
[su_list icon=”icon: check”]
- ha szeretnéd megismerni a hirdetési lehetőségeket
- ha már eldöntötted, hogy szeretnél hirdetni és a megoldást keresed
- ha már hirdetsz, de nem vagy elégedett az eredményekkel
[/su_list]
[/su_column] [su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]
Hogyan zajlik a konzultáció?
[su_list icon=”icon: check”]
- az első konzultáció maximálisan 2 órás
- találkozhatunk nálatok, de eljöhettek a közösségi irodába is, ahol én dolgozom
- az előzetes kérdések miatt minden felesleges időt megspórolunk és csak a lényegről beszélünk
[/su_list]
[/su_column] [/su_row]
[su_button url=”/konzultacio” style=”stroked” background=”#2D6B8C” size=”10″]TOVÁBBI INFORMÁCIÓK[/su_button] [su_button url=”http://omaha.hu/konzultacio/#ajanlat” style=”stroked” background=”#0F9E59″ size=”10″]AJÁNLATOT KÉREK[/su_button]